AsigManager a creat aplicatia de

Calculator RCA

Pentru mai multe informatii va rugam vizitati pagina dedicata aplicatiei

Caracteristicile AsigManager

Comisioane agenti

AsigManager permite stabilirea comisioanelor, atat pentru societatea de brokeraj, cat si pentru agentii (colaboratorii) brokerului.

Comisionele pot fi introduse ca procent din prima incasata, ca procent din procentul brokerului sau direct pe polita de asigurare. Comisioanele se introduc o data de inceput, semnificand data de la care aceste comisioane intra in vigoare. De asemenea, comisionale pot fi stabilite pentru structuri de tip MLM (structura piramidala).

Rapoartele aplicatiei permit generarea de fise cu valorile de platit agentilor (atat valori brute cat si nete) pentru ratele incasate de acestia intr-o anumita perioada sau pentru borderourile predate intr-o anumita perioada. Brokerul de asigurari poate urmari comisioanele platite agentilor, precum si diferenta de comision care ii revine acestuia.

Optional

MLM (Multi level marketing)

Un broker de asigurari care functioneaza in sistem MLM prezinta urmatoarele particularitati:

  • Agentii sunt grupati in structuri independente una de alta, dar care raspund (raporteaza) in fata brokerului de asigurari.
  • Fiecare agent ocupa o functie, sau treapta.
  • Fiecare functie, sau treapta, se situeaza pe un anumit nivel ierarhic.
    • Ex: Functia Asistent in brokeraj este de nivelul 1; Functia Sales Manager este de nivelul 2.
    • Functiile pot avea, in functie de sistemul MLM, o denumire si un cod asociat. Indiferent de client, fiecare functie primeste un nivel (in AsigManager), de la 1 (cea mai mica) pana la n (cea mai mare).
    • Un agent care ocupa o functie de un anumit nivel nu poate fi superior unui agent cu o functie cu nivel mai mare. Ex: o functie de nivel 5 (conteaza doar nivelul functiei) nu poate fi superioara unei functii de nivel 6.

Comisioanele in sistemele MLM se primesc de catre toata structura incepand cu cel care incheie polita de asigurare si terminand cu seful de structura.

Generarea comisioanelor se poate face fie prin acordarea asistentilor de brokeraj unui procent din prima de asigurare, sau folosind factori de impartire pentru generarea unui punctaj. In functie de specificul sistemului MLM, fiecare punct are o valoare distincta pentru fiecare functie.

Pentru generarea corecta a rapoartelor este necesara definirea de perioade de activitate.

  • O perioada de activitate incepe si se termina la o anumita data calendaristica.
  • Intervalul de timp poate varia de la luna la luna si nu trebuie neaparat sa fie mereu o perioada fixa.
  • Ex de perioade in cadrul aceleiasi societati:
    • 10.01.2009 – 09.02.2009
    • 10.02.2009 – 25.02.2009
    • In momentul introducerii unei polite in baza de date aceasta trebuie inclusa
    • o La sfarsit de luna de productie, aceasta se inchide. Inchiderea de luna presupune salvarea intr-o tabela separate a anumitor informatii precum: puncte (unitati) obtinute in luna respectiva, comision brut, impozit, comision net., etc
  • La sfarsitul fiecarei perioade de activitate se scot diverse rapoarte din aplicatie cum ar fi:
    • Decontul fiecarui agent. Acest raport se trimite tuturor agentilor pe email si contine productia din luna curenta, statistici privind productia agentilor din subordine, scadentele si expirarile pentru luna urmatoare, diverse regularizari etc*.
      • Continutul decontului variaza in functie de cerintele si specificul clientului
    • Promovari. Contine agentii care promoveaza atingand o treapta superioara, conform regulilor sistemului MLM din care fac parte.
    • Comisioane. Sunt prezentate operatorului comisioanele pentru fiecare agent al sistemului MLM pentru o anumita perioada de productie. De asemenea, in functie de situatie se poate personaliza exportul unui fisier care apoi va fi importat de catre o aplicatie de plata on line a comisioanelor.
    • Calificari competitii. La sfarsitul perioadei de productie se vor obtine situatii privind productia colaboratorilor, productie “filtrata” prin regulile competitiilor active.
    • In functie de client pot exista unul sau mai multe astfel de rapoarte, personalizate in functie de cerinte.